.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرباسچی: علاقه شخصی‏ام به موسوی است

رییس ستاد انتخاباتی کروبی گفت:علاقه شخصی من به موسوی بیش از سایر کاندیداهاست.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا،غلامحسین کرباسچی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه 8 سال استاندار موسوی بوده است، گفت: وی در دوران جنگ کشور را به دلیل ضرورت‌ها وقت به صورت اقتصاد دولتی اداره کرد که خوب هم اداره کرد و باید دستشان را بوسید.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید به جای فرد به برنامه‌ها تکیه کنیم در عین حال از ایشان پرسید که اکنون قصددارند اقتصاد رابه صورت دولتی اداره کنند یا آزاد و مردمی.

وی فردگرایی و دوری از برنامه محوری را یکی از مشکلات و ریشه‌های نهادینه نشدن دموکراسی در ایران دانست و افزود: حتی اگر مطمئن شویم احمدی نژاد برنامه‌های اقتصادی درستی دارد و کشور را به خوبی اداره می‌کند با وی مشکلی نداریم.
کرباسچی با اشاره به اظهارات امروز احمدی‌نژاد در رابطه با فروش اوراق مشارکت شرکت نفت به مردم گفت: امیدواریم دولت به همه برنامه‌های خوبی که از سوی کاندیداها اعلام می‌شود توجه و درصورت انتخاب مجدد آنها را عملیاتی کند.
کرباسچی گفت: یکی از مشکلاتی که در اقتصاد کنونی وجود دارد این است که به جای خصوصی سازی به سمت نظامی سازی رفته‌ایم.
وی گفت: نظامی سازی فقط در عرصه اقتصاد نبوده است و در همه حوزه‌ها مانند فرهنگ و سینما نیز به این سمت پیش رفته‌ایم.
وی گفت: اگر این الگو خوب است که کسی می‌تواند کاملا باز درباره جنگ فیلم بسازد وشوخی بکند، به دیگران هم اجازه بدهیم وارد این عرصه شوند.
وی افزود: در حوزه سیاست خارجی زمانی که 12 میلیون زیر خط فقر قرار دارند آیا درست است ما به گونه‌ای رفتار کنیم که رابطه اقتصادیمان با جهان دچار مشکل شود و پیامد آن بر زندگی همین مردم محروم اثر بگذارد.
وی گفت: در حالی که در 8 سال جنگ قطعنامه‌ای عليه ايران صادر نشد در چهار سال اخیر 4 قطعنامه صادر شده است و کار به جایی رسیده که کشورهای همسایه براي حضور در بازی‌های اسلامی شرط می‌گذارند که پسوند فارس را از خلیج فارس حذف کنید.
وی گفت: مشخص شدن موضع کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه هسته‌ای ،حقوق اقوام وحقوق اقلیت‌ها نیز باید از دیگر مطالبات دانشجویان و مردم باشد.
کرباسچی با تاکید بر اینکه راه حل اداره کشور با وضعیت متمرکز فعلی ممکن نیست، گفت: اگر تمرکززدایی درست اجرا شود نیازی به لشکرکشی هیات دولت و یا دریافت یک میلیون نامه نبود یک میلیون نامه یعنی یک میلیون نفر که مشکل وشکایت دارند.
وی گفت: در اوایل انقلاب حتی بحث این بود که کشور به صورت فدرال اداره شود كه این را در حد شوراها محدودکردند ولی پس از اجرایی شدن قانون شوراها، شوراها تحت فرمانروایی استاندار و فرمانداران قرار گرفتند.

کرباسچی افزود: اگر قصد دولت هم خیر بوده است باید گفت دولت با این نحوه حضورش در استان‌ها چهار سال است که دارد کار تبلیغاتی می‌کند وعلیرغمی که ادعا می‌شود گاه مصوبات بیش از 100 درصد اجرا می‌شود هیچ گاه از مردم نمی‌پرسندکه چقدر وعده های دولت اجرایی شده است.
کرباسچی گفت: علیرغم سیاه نمایی‌هایی که می‌شود کروبی به دلیل ظرفیت بالای مدیریتی، سابقه ، شهامت و عملکرد مثبت بهترین کاندیدای مطرح در انتخابات دهم ریاست جمهوری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.